diumenge, 5 de setembre del 2010

La gosseta Blanqui necessita una llar!!! Que em vols tu?



Estic buscant una caseta on em vulguis tenir per sempre, on visc ara no em volen....Qui sí m'estimava i molt era una senyora que ara com s'ha fet gran i no es pot cuidar ni a ella mateixa, s'ha anat a viure a un lloc on no volen animals, no ho entenc, si jo no dono murga, em porto molt bé i sóc molt afectuosa. Em sembla que els humans no entenen rés, jo només vull estimar i que m'estimin. Diuen que tinc uns 8 anys i us puc ben assegurar que estic molt bé de salut i com he estat molt ben cuidada, faig un goig que enamoro!! Em vols tú a la teva casa ? Em donen en adopció amb contracte, vacunada, amb xip, esterilitzada, desparasitada de dins i de fora...Ahhhh, es volen assegurar que vaig a parar en bones mans i faran pre i post seguiment, per aquesta raó no em donen fora de Catalunya. Quina sort que em vulguin ajudar a estar bé, em fa molta por anar a parar a un d'aquests lloc que en diuen gossera, jo estic acostumada a una casa, no crec que m'agradés un lloc d'aquests.... Contacte:
Rosalia Casals, 93-6664735, rcmaso@hotmail.com