dimarts, 4 d’octubre del 2011

ADOPTADA!!!M'AGRADARIA SABER ON ÉS AQUESTA GOSSETA!!!!

LA GOSSETA LA VA ADOPTAR UNA FAMILIA QUE LA CUIDA MOLT BÉ!!!!!

Malauradament quan vaig anar a buscar la gosseta perquè ja tenia lloc d’acollida (que va ser l’endemà d’enviar el mail)….ja no hi era…

A la ultima llar em vam confirmar que estava embarassada i que era del mateix centre ja que estan mascles i femelles junts i sense esterilitzar...fort no!

La gosseta va entrar a la ultima llar el juny tal i com data la foto (que me la van enviar ells mateixos)…. i a finals de setembre una companya meva la va veura prenyada….pobra gosseta! No se pas on és! Tan de bo ho pogués saber…em van dir que l’havien adoptat! Embarassada? M’agradaria saber quí! No m’ho acabo de creure…el cas es que aquesta gosseta m’ha trencat el cor…

Al seu lloc vaig agafar-n’he un altre…me la van donar plena de parasits, sense vacunar, sense esterilitzar etc etc…per sort està a un molt bon lloc molt ben cuidada esperant una bona familia…ja passaré el mail de difusió!

Gràcies per totes que us heu interessat molt per la bretona!!!


Per cert si algu de vosaltre té bon rotllo amb la gent de la ultima llar m'agradaria saber on és la gosseta i els cadells! Em podriau ajudar!!!!


Gràcies!


Petons

Àngels



Aquesta gosseta està a la ultima llar de Reus des del mes de juny...està molt trista. Fa una setmana una amiga va veure que tenia la panxeta inflada....no sabem si està malalta o si està embarassada....el cas és que la VULL TREURA de la ultima llar (espero encara i sigui) però no tinc on portar-la....NECESSITO UNA CASA D’ACOLLIDA PER ELLA ABANS QUE LA SACRIFIQUIN!!!...O la donin al primer que passi!!!
Jo em faig càrrec de tot!!!
Àngels
awaken59@gmail.com